E-Flow Şirketinize Nasıl Yardımcı Olabilir?

Bir görevin nerede olduğunun, o görevin sorumlusunun kim olduğunun ve işin yapılıp yapılmadığının takibi için koridorlarda dolaşılan günler artık çok geride kaldı. E-Flow ile birlikte sorular, tahminler ve gizlenme artık yok.

Bir işin tamamlanıp tamamlanmadığını E-Flow size söyler. Bir sonraki adımın kimde olduğunu otomatik olarak kontrol edip bulur ve görevlendirmeyi sizin yerinize yapar. Kısacası bilmeniz gereken her şeyi size rapor halinde sunar. O halde, aşağıdaki departmanlarınızda ve benzerlerindeki süreçlerinizde E-Flow ’ u

kullanabilirsiniz.

  • İnsan Kaynakları
  • Satın Alma
  • Satış ve Dağıtım
  • Finans Yönetimi
  • Etkin Tedarik Zinciri Yönetimi
  • Müşteri İlişkileri
  • Üretim ve Planlama
  • Proje Yönetimi

E-Flow’un Özellikleri Sayesinde Verimliliği Artırın

Operasyonel Hataları Unutun.

 

Belge Onayı

Fatura Onayı

Satın Alma

Talep Onayı İzin Talebi

Avans Talebi

IK Süreç Onayı

Masrafların Raporlanması

 

Kendine özgü her bir iş
için, uyarlanabilir iş
sıralaması ve iş akışı.

Anlık bildirimlerle
kontrol sizde.

Süreçlerin her
aşamasına rahatça
ulaşın..

İşleminiz tam olarak ne ise ve ilgili her görevden kim sorumlu ise onu yönlendirerek tasarlarsınız. Bir sonraki görevin gerçekleşebilmesi için, iş sıralaması sistemdeki her bir görevin tamamlanması gerekir.

Her işin zamanında yapılmasını sağlamak üzere her bir görevin ne kadar sürede yapılmasını atayabilir ve o birimin yöneticisine süresi geçen

görevlerle ilgili bildirimler gönderebilirsiniz.

Onay işi sıralamasının her aşamasında, ekibin herhangi bir üyesi sistemde oturum açabilir ve her onay ve her görevin anlık durumunu görebilir.

 

 

Satınalma ve Talep Yönetimi

E-Flow, satınalma departmanlarının hem stratejik projeler hem de günlük etkinlikler için talepleri kolayca toplamasını, önceliklendirmesini ve yerine getirmesini sağlar. Şirket içinde mal ve hizmetlerin akışını yönlendirir; teklifler, siparişler, sözleşmeler ve tedarikçiler gibi satınalma süreciyle ilgili tüm verileri yönetir. Satınalma departmanları, istekler için yanıt sürelerini kısaltırken operasyonel maliyetleri azaltarak kullanıcılarla verimli şekilde iş birliği yapabilir. Etkin bir satınalma yönetim süreci, satınalma personeli tarafından kullanılmak üzere tedarikçilerin fiyat ve teslimat koşulları ile ilgili performanslarını incelemeye yarayan üstün nitelikli uygulamalar sunar ve olumsuz koşullar ile karşılaşılması durumunda satınalma personelinin gerekli önlemleri alabilmesine imkan tanır. Satınalma personelinin bilinçli karar verebilmesine ve personelin, tedarik süreç döngüsü boyunca denetimi elinde bulundurmasına destek sağlar.

Fiyatlandırma ve teslimat süreleri gibi unsurlara dayalı karşılaştırma yapabilme kabiliyeti, satınalma personelini pazarlık yürütebilmek için etkin bilgilerle donatır ve ölçek ekonomileri avantajlarının kurum tarafından kullanılabilmesine fırsat tanır. E-Flow’un üstün niteliklere sahip geriye yönelik izleme özellikleri, satın alma talebinde bulunan personelden, ilgili sipariş emrini karşılayan tedarikçinin kimliğine dek, satın alma faaliyetlerinin bir uçtan diğerine takibini kolaylaştırır.

 

E-Flow ile satış süreçlerinizi otomatikleştirin!

Tüm satış departmanları iyi bilirler ki, başarıya açılan kapının anahtarlarından birisi; fırsatları, temasları ve fiyat tekliflerini izleyen kapsamlı bir sistemdir. Yine de, her şirketin ve belki de her ürün hattının satış süreci, birbirinden tamamiyle farklıdır.

Satış personelinize ve yöneticilerinize, tüm fırsatları ve bu fırsatların sizin satış döngünüz içinde nerede yer aldığını kuş bakışı görme olanağı versin. Bununla beraber, sistemin işlevi sadece fırsatları göstermekten ibaret değildir. Aynı zamanda süreç içinde bu potansiyeli önümüzdeki aşamaya taşıyacak bir sonraki eylemi tetikleyen bir sistemdir.

E-Flow, müşteri ilişkileri yönetimi için kullanılan bir CRM sisteminden farklıdır ve bundan çok daha fazlasını içerir. E-Flow’un gücü, potansiyel müşteriyi, müşteriye dönüştürmek üzere kurulacak temaslarla yarattığı iş akışında yatar.

 

E-Fatura Görüntüleme ve Onay

 

E-Fatura kapsamında olan firmalar için geliştirilen E-Fatura Kontrol nesnesi,

Logo Connect ile entegre olarak gönderme veya alma işlemlerini otomatik yapmaktadır.
Gelen faturalar E-Flow Süreç Yönetimi ile web ortamında görüntüleyebilir ve onaylama işlemlerini
kademeli olarak gerçekleştirebilirsiniz.

Gelen faturaların görüntülenmesi ve onaylanmasının sonrasında Logo Tiger’a
aktarımını “Tiger Entegrasyon” nesnesi ile sağlayabilirsiniz.

 

Mobil Yaşam Tarzı İle İşlerinizi Yönetin!

Mobil olduğunuzda işlerinizi daha hızlı yönetebilirsiniz.
Ofis dışında süreçleriniz durmasın!

Hareket haline olmanız, işinizdeki
başarınızı engellemesin.